Plugg plugg och plugg

Allmänt | 2013-01-15 | 16:27:03 Kommentera här! » 1 st

När man ser mig med håret uppsatt så vet man att jag pluggar. Ser man mig med en boll mitt uppe på huvudet så vet man att jag ska sova eller precis har vaknat. Ser man mig med okammat hår så vet man att jag inte har ett skit för mig, och om mitt hår är kammat så ska jag göra något. När det är plattat eller lockat så händer något kul. Just nu är mitt hår uppsat och har varit det i några dagar..
 
Det enda roliga som har hänt i mitt liv är att jag bytte ut min parfym till en annan, så just nu doftar jag av CK in 2 u och inte Taylor Swift. Intressant va?
Jag lyckades bli klar med min hemsida innan idag, 28 min efter deadline! Läraren sa att det var okej att lämna in sent eftersom jag varit sjuk men jag får ont i magen av det så stressade på ändå. Detta är tjejen som inte kommit sent till skolan på 9 år trots att hon pendlar, kom försent förra terminen, 2 min! Läraren va 10 min sen. Undra om jag lider av någonting? 
Nepp nu ska jag göra klart min labb som bråkar med mig.
 
På torsdag kommer min pojkvän så äääntligen något kul. Längtar längtar längtar!!! 
 
För att det bara finns fula bilder på mig. Oktober 2011, shiit så tjocka armar! haha
 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Joline

Jag sätter typ alltid upp mitt hår så fort jag kommer hem från jobbet!!! Det blir en riktigt ful knut mitt på huvudet, ala lilla my! Men det är så skönt att slippa ha det hängades i ansiktet ;)

Svar: haha fula knutar på huvudet is the shit!
None None

2013-01-20 @ 13:04:35
Länk: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: