Avslut

Allmänt | 2013-06-11 | 17:56:18 Kommentera här! » 0 st

Jag har alltid haft svårt att sätta ett avslut på vissa saker och håller fast vid de fast att det var år sedan för att jag desperat vill ha kvar känslan den tiden gav mig. Andra saker jag ALDRIG sätter ett avslut på är serier. Jag är en riktig nörd när det kommer till serier och följer de precis som om det vore en religion men om jag får veta att det absolut sista avsnittet är utgivet så slutar jag se på det för jag vill inte att det ska vara över. Detta året har jag lovat mig själv att se klart på serier och sätta stopp för mina försök att hålla fast vid saker.
OC var först ut! Såg precis klart på de efter att ha haft alla boxar i flera år! Jag grät och grät och grät, nu känns det som mina vänner är borta och det är så tomt..
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: