Melon, svidande bränna och en doft av aftersun

Allmänt | 2013-06-06 | 11:19:51 Kommentera här! » 0 st

Så ser min sommar ut just nu! Fick en riktigt bra idé om att jag skulle bli brun innan jag åker till stranden och ta vara på den sol som finns under min ledighet (som går från heltid till deltid imorgon) men jag har inte mitt huvud med mig alls dessa dagarna så glömde att smörja in mig vilket resulterade i bröst och axlar som lyser rött. Går trafikljusen sönder kan jag lätt gå ut och ställa mig.
 
På tal om att mitt huvud inte är med mig, yrseln är kvar och jag känner hur jag trögar ner mig och saker inte kommer ut som de ska. Blir otroligt sur för jag tänker rätt men det kommer ut så fel vilket får mig att känna mig så korkad. Min kompis blev "korkad" och "seg" vilket visade sig vara en tumör i hjärnan som tryckte på fel ställe. Jag borde kolla upp det men vill inte veta riktigt än. Det har snart varat i en månad så får kolla upp det efter det. 
 
Annars har mitt liv varit en uppförsbacke den senaste veckan med sjukdomar i familjen och så igen. Bara att sätta fast ett leende och vara stark just nu. Vet att det inte är så farligt men jag är så känslig och hatar att se personer lida.
 
Träningen skiter jag i, vill inte svimma.
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: