MES

Allmänt | 2013-06-12 | 10:16:18 Kommentera här! » 0 st

Jag trillade av och gick upp det jag gick ner sist. Kul! Funderar på hur mycket fett det egentligen var eller om det var vattenvikt med tanke på att det gick så fort att gå upp. Har tränat varje vecka men bara 1 - 2 gånger och ändå känt mig nöjd men inte gått ner samt fuskat med maten. Så idag hoppade jag på crossen och körde 5 km (mobba mig inte! Jag vet att det är lite men har inte varit på den sedan november) och nu rinner svettet på ett äckligt men underbart sätt. Tack vare det har jag fått upp ögonen på vilken mesträning jag har gjort när man jämför med i höstas.
 
Några riktlinjer jag ska följa.
  • INGET onyttigt på 2 veckor (en froyo är det enda och det är inte så onyttigt)
  • Inget bröd, pasta, ris på 2 veckor.
  • Träna minst 4 gånger i veckan, ordentligt!
Varför 2 veckor? För att en vecka känns för lite och sommaren är full av massa gott som man inte ska förbjuda helt men tills jag får koll på mina matvanor kör jag stenhårt och sen får jag äta efter måtta. 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: