Det går.

Allmänt | 2013-03-20 | 07:06:28 Kommentera här! » 0 st

I söndags vid 8 tiden på kvällen fick jag veta att en kompis va på akuten för ett skadat ben och hon inte skulle komma på presentationen kl 9 nästa dag. Så vi fick ta hennes del också vilket inte gick så bra men vad kan man begära med så lite tid på sig att fixa det?
Sen satt vi och kodade i fyra timmar och satte upp webbhotellet till projektet.
 
Igår hade jag gruppuppgift (ska in på torsdag) med hon som skadade sig men pga storm och hennes ben fick vi köra det över google docs, tog väl 5 timmar för det att bli klart. Utöver det var brorsdottern här och jag han fixa databasgrejer plus en hälsotext.
 
Idag har jag handledning om databaserna till projektet sen ska vi försöka bli klara med hemsidan! 
Imorgon har vi megaseminarie till kl 12, sen ska jag fika med en av de bästa och till slut träna.
 
Fredag är jag ledig så ska fixa moodboard, fonts och skisser till den andra kursen.
 
Känner mig så genomstressad hela tiden! uuuh

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: