Frågor och svar

Allmänt | 2013-03-17 | 09:44:49 Kommentera här! » 1 st

Snodde denna lite fint från Kattis.
 
1. Vad ville du bli som liten? Prinsessa men när den brutala sanningen kom fram att jag inte kunde bli det så började jag avsky monarki och ville bli journalist. 
2. Vad är du idag? Studerande på Malmö högskola, ett år kvar sen har jag kandidat i medieteknik, vill bli grafisk designer eller webbdesigner.
3. Vart vill du helst resa? Jag älskar att resa så var vill jag inte åka? Nej men överst på min lista står Santorini sen USA, Bali, Pompeji, Italien.. Och listan fortsätter
4. Var ser du dig själv om 5 år? Drömmer: Boende i Lund eller Helsingbord men älsklingen arbetande som Art Director på en skönhetstidning. 25 år då, förhoppningsvis med en ring på mitt finger. 
5. Rött eller vitt? Om vin, inget av det. Annars rött.
6. Sommar eller vinter? Sommar alltid!
7. Skog eller hav? Havet, kanske inte i Sverige för de är så kallt. 
8. Vad gör dig ledsen? Falska människor, när jag tar ett steg tillbaka, barn och djurmisshandel
9. Vad är det bästa du vet? Kärlek, frihet, älsklingen och familjen, när medmänniskor förvånar mig och är snälla. 

 
 

Kommentarer
Skrivet av: Emma

Snor den också. :3
Vad spännande drömmar du har, du kommer absolut nå dit!

2013-03-17 @ 14:11:14
Länk: http://tjugokilonbort.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: