Puke!

Allmänt | 2013-03-13 | 20:29:02 Kommentera här! » 0 st

Hade precis ätit tok för mycket av mammas gryta när jag fick sms från träningskompisen om vi skulle dra och träna på passet idag. Hade verkligen ingen lust men jag har kommit fram till mig själv att säga "ja" oftare för det är värt de. Smsade tillbaka och frågade när passet var så jag kunde byta om och smälta maten. Skulle va hos henne en halvtimme från hon smsade så blev ett snabbt hopp in i träningskläderna, springa runt i trosor och leta efter träningsbyxorna (har fler par men ville ha mina långa) och rotade igenom hela tvättstugan, äckliga Linda hade  inte lagt ut byxorna till tvätt utan hitttade dem vid sängen, bra där.
Är ledig idag så trodde det var fredag så var därför jag inte ens hade en tanke på att vi skulle träna..
 
Passet gick bra. Kände mig som en modell för en träningsannons med ett stort leende, haha. Fast i slutet var jag väldigt illamående och fick dra ner på tempot, brukar äta lite och långt innan träningen så blev lite knäppt för magen idag. Nu har jag bara ont i magen.
 
Annars då? Fick gå upp kl 6 på min lediga dag för att dra till tandläkaren. 20 år och fortfarande inga hål så det tog bara 20 min, ändå värt de för har så ont i visdomständerna så hon fick kolla på de.
 
 
btw, glöm inte bort min instagram för lägger upp bilder när jag tränar där oavsett om jag bloggar eller ej. 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: