Rumpa

Allmänt | 2013-03-05 | 08:24:23 Kommentera här! » 1 st

Förra inlägget hette bajs och detta heter Rumpa, seriösblogg.se haha.
 
Idag gråter min rumpa! Vaknade väldigt tidigt igår och tog 5 km på crosstrainern, visst det satt fint men satsade på 10! Efter det kom jag på att jag skulle köra 50 squats, tufft men min rumpa var fortfarande glad. Runt lunch kom jag på att det var måndag och vi skulle ha dans = squatlåten! Tränaren skriker "Ni kommer äälska mig till sommaren" o jag som redan köttat på hemma.. Jag är dock den som vägrar att ge upp först så körde på med ett ansikte som speglade smärta. Bra där!
 
Jag tränar som sagt med min brors sambo (1-2 gånger/veckan) och ibland joinar hennes kompis, dock har denna kompis jobbat, studerat och varit mamma samtidigt ett bra tag så hon har inte sett mig sedan innan jag gick ner i vikt. För det första kände hon inte igen mig första gången hon såg mig i år och för det andra tycker hon att hon ser en jätte förändring. Det gör inte jag kan jag säga, jag känner mig som ett fetto. Dock har brors sambo påpekat flera gånger att min midja är liten, min pojkvän har konstaterat att jag har den perfekta timglasfiguren samma med mamma. Varför ser jag inte det dom ser? Varför ser jag mig själv som tjockare än jag är?
 
Nu har jag ju höga byxor på bilden så ni ser inte mina kärlekshantag. I mitt huvud är jag tjock men på bilder ser jag normalviktig ut? KOLLA armarna, så jäkla äckliga och tjocka. De ska tonas och tränas. 
 
Nä, långt inlägg det här! Nu ska jag sminka mig och åka in till skolan. 

Kommentarer
Skrivet av: Emma

Du, det låter inte bra med att du säger tjock och äcklig och fetto om dig själv. Det gör mig jätteledsen att unga tjejer tänker på sig själva på det sättet. Kanske något som du ska jobba med, att hitta kärleken till dig själv, och HELA dig själv? :/ För du är inte ens nära att vara för stor. Du är alldeles normal!

Svar: Vissa dagar känner jag mig snygg, fin och söt men de skulle jag aldrig skriva i bloggen för det känns fel men jag lovar att det inte bara är negativt. Jag gick i terapi för min fobi innan och de märkte också av att jag ser ner på mig själv, inte bara utseendet utan allt och det skulle jag jobba med som nästa steg men sen fyllde jag 18 och fick inte gå kvar. Jag har inte lika höga krav på mig men ibland känner jag mig sjuk värdelös pga olika saker. Tror det är relativt normalt men nu fokuserar jag på att gå ner i vikt/bli hälsosam samt bli gladare och tror det kan leda till annan syn på mig själv.
Varsågod för novellen :)
None None

2013-03-11 @ 21:34:50
Länk: http://tjugokilonbort.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: