Va, har du det?!

Allmänt | 2013-03-06 | 18:02:30 Kommentera här! » 0 st

Missade mitt tåg på vägen hem så fick vänta i ca 40 minuter på centralen och eftersom denna tjejen är lat så hade jag inte ätit lunch. Gick glatt in på pressbyrån för att se om de hade någon sallad men samtidigt ville jag inte lägga mer än ca 40 kr för det var det jag hade i kontanter men sallader är något dyrare. Hittade inget. Malmö har ju en hel avdelning för restauranger men kände mig inte sugen på att lägga 100 kr för en räckmacka. Hittade tillslut en macka med kycklingröra, onyttigt som fan! Tänkte lite sådär att det får jag skriva om i bloggen (Tänker ni också så mitt på dagen?) och mitt i de hela ändrade reklamskyltningen framför mig reklam till Kändishoppet! För er som inte har sett reklamen så är texten "har du något att blogga om, Linda?" eller något i den stilen. Där satt jag och skrattade för mig själv så folk runt mig flyttade sig lite besvärade över att jag tog lite mer plats.
 
Intressant va? haha. Annars då? Ingen träning idag på Friskis, kanske tar på crossen senare men orkar inte.
 
När jag vägde mig i morse vägde jag 39 kg, det var väldigt intressant! Hade råkat lägga vågen på en sladd. 39 vill jag inte väga kan jag säga er
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: