Vecka 9 2013

Allmänt | 2013-03-03 | 18:19:18 Kommentera här! » 0 st

Har haft en underbar helg med min älskling och har unnat mig lite för mycket mat men vafan? Nu kollar jag på "work out" på netflix och har gråtit som aldrig förr, ibland gråter jag mer än de som är inblandade, känslig.
 
Nåja. Har ju börjat med viktminskning 2.0 och första veckan har jag gått ner från 64,9 till 64,0 alltså -0,9 så nu är det exakt 4 kg till nästa milstolpe och 9 kg till målvikten. 
 
Okej, träningen denna veckan.. Hade som mål att gå 35 km men det tror jag inte på. haha.
Måndag: 2,9 km + 1h dans.
Tisdag: 5,7 km
Onsdag: 5,9 km + medeljympa
Torsdag:  - vilodag
Fredag: 2 km crosstrainer + 6,6 km powerwalk
Lördag: 1,5 km + 2 km crosstrainer.
Söndag: 5,7 km 
 
Totalt: 32,3 km. Tror det är dumt att sätta mål inom antal km och kommer nog fortsätta försöka 5 -6 dagar i veckan. Låter det rimligt? 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: