Frågor..

Allmänt | 2013-05-24 | 10:20:13 Kommentera här! » 0 st

De fyra timmarna utan mobil gick relativt bra, lite jobbigt varje gång man skulle kolla klockan eller schemat bara men jag överlevde!
 
Om du bara fick välja tre produkter från din dusch som du bara fick använda, vilka hade du valt?
Jag är en samlare och har tagit upp hela badrummet med mina produkter, de saker som inte fick plats i mitt badrumsskåp har jag flyttat ut i duschen men de räknas inte, right? Grejen är att jag har allergi och måste byta hårprodukter äckligt ofta.. Men svaret på frågan: jag hade valt en hårinpackning som dofta gott har jordgubb nu så det får ju bli den som jag hade använt till min hår och kropp, sen rakhyvel för jag hade ALDRIG kunnat gå med håriga ben och sista får vara intimtvål.
 
Om du bara fick välja tre produkter från ditt badrumsskåp som du bara fick använda, vilka hade du valt?
Detta är fruktansvärt svårt då jag har 4-5 grejer som är samma typ av produkt men som hjälper mot olika grejer. Om tandborste, tandkräm och tandtråd inte räknas så hade jag valt mitt 3 stegs kit från clinique så mår min hy prima. Annars får jag ta tanborste och de, hatar äckliga tänder. Men min hud hade torkat ut och jag hade åldrats på 4 dagar.
 
Om du bara fick välja tre produkter från ditt kök som du bara fick använda, vilka hade du valt?
Jag hade valt sallad, typ babyspenat för det är godast! Kyckling och potatis. Fyfan, kommer ihåg i Turkiet när man fick kycklig varje dag till alla mål så trött jag var på det sen men det blir man på allt.
 
Om du bara fick välja tre plagg från din garderob som du bara fick använda, vilka hade du valt?
Tröja, leggins och bh. hade fått gå troslös men det gör jag hellre än att gå utan bh, ni andra med big boobs fattar vad jag menar. Jag hade tagit svarta leggins, en lång vit tröja (som täcker rumpan nu när jag inte har trosor) och en vit sportbh så hade jag kunnat träna också! Hell yeah! och på dagen hade jag kunnat ta smycken så det ser roligare ut.
 
Om du bara fick lägga pengar på en sak varje månad vad hade det varit?
Ett tågkort! så kan jag åka runt till alla vänner och snylta på olika ställen. Har smink o kläder så jag hade klarat mig ett tag ändå så.
 
Om det började brinna och din familj var säker (djur ingår) vilka tre saker hade du tagit med dig ut?
Jag hade tagit min dator. INTE min mobil, kan ju bara köpa en ny sen o koppla upp den till datorn och så woop har jag samma grejer på den. Men istället hade jag tagit fotoalbum och smycken. Vill inte lämna min systemkamera men men..
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: