I feel that ice is slowly melting

Allmänt | 2013-05-16 | 19:03:00 Kommentera här! » 0 st

Vaknade med glädje idag, vet inte om det var alla mardrömmar jag hade inatt som rensade ur all negativitet ur mig eller om det bara är det faktum att Darin ska vara med I ESC ikväll? 
Solen sken och det var riktigt varmt, träffade en vän på tåget och  någon satt och sjöng en mysig låt hela vägen fram till Malmö. Väl i Malmö sprang turister runt med sina flaggor och med eurovision tröjor på sig och såg glada ut. 
 
Igår fick jag min praktikplats, ska bli väldigt intressant. Idag fick jag och en annan i min grupp förfrågan om om att göra en hemsida till ett motionslopp där alla pengar går oavkortat till sjukhus i ett fattigt land (bra Linda att du har koll på vilket) Läraren frågade oss före han la ut en allmän förfrågning så det boosta ju självförtroendet! 
 
Nej så bara redovisning imorgon och på måndag sen är tar jag ledigt ett tag och vilar upp min stackars kropp som går på jagvetintevad just nu! 
 
Blir alltid glad av denna låten och Landon Austin ligger i topp bland mest spelade artister! Lycka i en låt.
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: