Linda på tv!

Allmänt | 2013-05-14 | 10:11:12 Kommentera här! » 0 st

Om jag har varit känslig o lätt att irritera förr så kan det inte mäta sig med vad jag är nu! Efter att ha gett läraren en blåsning igår (hejdå "bra" betyg) så känner jag mig som ett monster som vill skälla ut honom för flera grejer. Samma gäller gruppuppgiften där min grupp måste tro jag har världens minsta blåsa så ofta jag får gå ut för att lugna ner mig. Missuppfatta inte mig nu, jag klistrar på ett leende så det är nog ingen (förutom läraren) som ser hur det kokar inom mig. Jag har bara så jäkla mycket själv och har svårt för personer som inte kan ta egna beslut och frågar ut en om allt, annars är jag den som hjälper till med allt och älskar det men nu drunknar jag i mina egna grejer.
 
Idag, torsdag, fredag och på måndag sen tackar jag skolan för nu och återkommer efter sommaren. 
 
Annars? Mitt öga har ballat ur under natten och just nu ser det ut som om jag knarkat i hela mitt liv. Tackar för att jag har lugg på den sidan så jag kan täcka det ;) 
 
Malmö är helt besatt av eurovision och det är alltid lika spännande att se om tågen kommer i tid eller inte. Detta gör ingenting för det är ganska mysigt, mindre mysigt med alla stora videokameror och reportrar från olika länder här och där, hoppas att jag inte fångas på bild (hur fult hade det inte varit om ett klipp på mig springandes som en yr höna utan huvud hade kommit i finalen?)
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: