Tänka tillbaka

Allmänt | 2013-05-12 | 21:01:20 Kommentera här! » 0 st

Har skrivit in blogg.se och försökt påbörja ett inlägg för många gånger nu känner jag, får försöka ta mig samman.
 
Jag lever, har inte gått och dött eller något annan tragiskt så tur är väl det? Har haft fullt upp i ett halvår känns det som och nu börjar jag känna hur min kropp skriker på mig! Magontet som jag led av i för många år men som försvann för några år sedan var tillbaka i drygt en vecka men lämnade mig som tur va igen, har varit yr och jävlig i flera veckor och fått sätta mig ner för att ta det lilla lugna men i förrgår blev allting kaos: Jag gick upp för att plugga som vanlig men efter inte ens 5 minuter kände jag hur jag blev akutillamående och skulle precis rusa till toaletten när hela världen snurrade och det susade i öronen det nästa jag uppfattar är att jag är i sängen och mår piss men inte kan dra mig upp så får kalla efter min kära far så han kan komma med hinken och vatten men blev aldrig till att spy (taaack gud) spenderade hela den dagen i sängen.
 
Igår hade vi QRun som har varit vårt projekt i kursen Crossmedia för jäkla länge och tack vare en klasskompis så klarade jag av det också. Blev lite yr och efter att ha gått 13 km med illamåendet så däckade jag direkt när jag kom hem. Vaknade kl 1 på natten igen, behövde dricka men kunde inte få kroppen att röra sig men till slut så släppte det, va vaken till drygt halv 4 och kunde inte somna för jag hade sjuka febertankar. Vaknade idag och snackade mer med vissa personer som också blivit sjuka men själv är jag snurrig men mår ändå bra. 
 
Annars? funderat mycket på livet och vad som har varit, fan va jag har gått igenom mycket. 
 
Denna låt är min låt, min egna. Kan inte räkna hur många gånger jag gråtit till den eller dansat runt i glädjerus. Idag lyssnar jag på den och sörjer en förlorad vänskap, den enda som förstod och kände till bakgrunden i mitt liv och hur jag har kommit hit. Jag har alltid haft en fasad uppe och lagt till ett "haha" i slutet av allt fast jag varit depp men hon såg igenom det. Det är inget jag gillar att prata om egentligen, är en annan person men ibland tänker jag tillbaka. But nothing's really what it seems And no one really knows.. Gillar att barbie girl spelas i slutet hahaha, snacka om att förstöra stämningen
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: